Математикалық ойлауды дамыту.
Мектеп оқушыларды болашақта мәселелерді шешу жолдарын табуға үйретуі керек, бұл дегеніміз – оқушылардың өз бетінше, шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру. Есептер оқушылардың негізгі математикалық білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырудың маңызды құралы болып табылады, олардың математикалық дамуының негізгі құралдарының бірі болып табылады.
Оқушыларды стандартты емес есептерді шешу жолдарын табу тәсілдеріне үйрету үшін арнайы "Жоғары қиындықтар есептері"бөлімі арналған. Бұл есептерді тек жақсы оқу үлгерімі бар оқушыларға ғана ұсынып қоймау керек. Кіші жаста "математиктер"-ді математиктер емес "-терден оңай ажыратуға болатындай бейімділік әлі айқын көрінбейді. Мұғалімнің міндеті-математика ең қиын, сондықтан ұнамсыз пән болып табылатын оқушылардың әлуетті қабілеттерін айқындау, ояту және дамыту. Жоғары қиындықтарда берілген есептер математиканы оқытудың негізгі міндеті – оқушылардың математикалық ойлауы мен шығармашылық белсенділігін дамытуын шешетін материал болып табылады.
5 сыныпта "Кеңістік фигураларының жазбалары" тақырыбын өткен кезде оқушыларға фигураларды кесу және бүктеу тапсырмасы ұнады. № 935 орындау кезінде (1-сурет) оларға әртүрлі фигураларды құрастыру өте ұнады. Жылдам орындаған Рамазанова Айсұлу болды (2-сурет, 3-сурет). Осындай сипаттағы тапсырмалар қызығушылықты ғана емес, қиялды, ойлау мен логиканы да дамытады. Сабақта стандартты емес есептерді шешу оқушыларға қиын емес математикалық заңдылықтарды анықтауға, болжауды айтуға мүмкіндік береді. Мұндай сипаттағы тапсырмалар тұлғаның еңбекқорлығы, мақсатқа жетудегі табандылық сияқты қасиеттерін дамытады.