Инклюзивті білім беруді дамыту бағдарламасы
«Абай орта мектебі» КММ
Зеренді ауданының әкімдігі
2020-2025 жылдарға арналған
Мазмұны
1. Түсіндірме жазба
2. Инклюзивті білім беруді дамыту бағдарламасының мақсаты мен міндеттері
3. Негізгі міндеттерді іске асырудың мақсатты индикаторлары
4. Бағдарламаны іске асыру жөніндегі шаралар кешені
түсіндірме жазба
2020-2025 жылдарға арналған инклюзивті білім беруді жүзеге асыру бағдарламасы. толық білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың өзін-өзі тануы мен әлеуметтенуіне мүмкіндік беретін бейімделушілік және түзету-дамытушылық ортаны құру бойынша мектептің педагогикалық ұжымының жұмыс тәжірибесінің дағдыларын жетілдіруге бағытталған және келесі бағыттарда жүзеге асырылады:
1. OEP бар балалар үшін білім беру кедергісіз ортаны құру (арнайы мұғалімдермен кадрлармен қамтамасыз ету; OEP студенттерін оқыту, тәрбиелеу және дамыту технологиялары мен әдістерін меңгеру бойынша мұғалімдердің кәсіби дамуы; арнайы жабдықтар; бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету; дидактикалық материалдар).
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің болуы (педагогикалық психологтар, логопедтер және педагог-дефектологтар, әлеуметтік педагогтар).
3. OOP бар балалар оқитын жалпы білім беретін сыныптардың болуы және жұмыс істеуі.
4. Логопедиялық станцияның болуы және жұмыс істеуі.
5. ООП-пен студенттермен жұмыс жасаудың тиімді технологияларын, әдістерін, әдістерін енгізу.
6. Жергілікті қоғамдастықпен: ата-аналар қауымдастығымен, қоғамдық ұйымдармен ООП балаларын оқыту мәселелері бойынша өзара іс-қимыл.
Инклюзивті білім беруді дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы No998 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының білімі мен ғылымын дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында. Абай орта мектебінің ұжымы 2020-2025 жылдарға балаларды кез-келген кемсітуді болдырмайтын, білім беру процесінің барлық қатысушыларына толерантты қатынасты қамтамасыз ететін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар әр балаға ерекше жағдайлар жасайтын инклюзивті білім беру моделін қалыптастыруды мақсат етіп қойды.
Тапсырмалар:
- бағдарламаны іске асыру үшін қажетті нормативтік-құқықтық, кадрлық, бағдарламалық, әдістемелік, материалдық-техникалық жағдайлар жасау.
- әр балаға қол жетімді білім беру ортасын құру.
- білім беру процесінің барлық қатысушыларының әлеуметтік-психологиялық мәдениетін, толерантты санасын қалыптастыру.
- оқушылардың сапалы білім алуына және қоғамдағы әлеуметтенуіне жағдай жасайтын, денсаулықты сақтайтын ортаны дамытуды қамтамасыз ететін жағдайларды жақсарту.
- қабілеттер мен мүмкіндіктер барынша ашылатын өмірдің маңызды салаларында баланың өзін-өзі растауына жағдай жасаңыз.
Күтілетін нәтижелер
Жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің құзыреттілігінің инновациялық білім беру қызметінің талаптарына сәйкестігі.
Барлық студенттер үшін жеке эскорт карталары мен денсаулық төлқұжаттарына сәйкес оқу процесін ұйымдастыру.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке білім беру маршруттарындағы білім беру қызметіне қатысу.
Педагогикалық ұжымның барлық мүшелерінің кәсіби мәдениетті арттыруға деген ынтасы мен қызығушылығының өсуі.
Педагогикалық іс-әрекеттің жетістігін бақылау сапасын арттыру.
Оқушыларды мектептердегі қосымша білім беру қызметтерімен 100% қамту