Қысқа мерзімді жоспар 6 сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ақпаратты ұсыну |
Мектеп: |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: |
6 |
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты тасымалдау |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийлері |
Ақпарат беруші және қабылдаушы арналар туралы біледі. Ақпарат тасымалдауда кездесетін түрлі жағдайлармен жұмыс жасай біледі. Практика жүзінде ақпаратты тасымалдау үдерісімен жұмыс жасап, қолдана алады. |
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: Ақпарат беруші және қабылдаушы арналары туралы біледі (радио, телефон, телеграф т.с.с) Пәнге қатысты лексика және терминалогия: Ақпарат, арналар, ақпарат беруші, қабылдаушы. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы: 1. Ақпарат беруші-....... 2. Ақпарат тасымалдаушыға мысал келтір.... |
|
Құндылықтарға баулу
|
Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.
Оқушылардың арасында топта бірлесіп жұмыс жасау, бір-бірінің пікірін тыңдай білу, сыйластыққа, жауапкершілікпен жұмыс жасауға баулу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі (Ақпарат – Информация –Information) Тарих пәнінен адамдардың ерте кездегі ақпаратты қалай тасымалдағаны туралы мәлімет беру. |
|
Алдыңғы білім
|
Ақпараттың түрлерін, өлшем бірліктерін ажырату. |
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру. Сабақ мақсаттарын қою. Балалар! Бүгінгі біздің сабақ жай сабақ емес, ЖОЛда жұру ережелері ӘЛЕМІне саяхат. Мен сендерге тілейтінім, сабаққа жақсы қатысып, өздеріңді жақсы көрсету. Слайд1-2
Под таким девизом давайте начнем наш урок! Создание климата для улучшения атмосферы.
Формирование психологического климата: Когда мы говорим о безопасности на дорогах, мы сразу вспоминаем что? Конечно же, светофор! Итак, на сегодняшнем уроке стратегия «СВЕТОФОР» вам даст следующую информацию: КРАСНЫЙ – Осторожно! - -не понял! ЖЕЛТЫЙ – будь готов! - - нужна помощь! ЗЕЛЕНЫЙ – движение разрешено! - - понял!
Деление на группы. /Используя стратегию «Регулировщик»./ В начале нашего урока РЕГУЛИРОВЩИК поделить вас на 3 группы. 1 топ – Флеш-карта , 2 топ – Диск, 3 топ – Дискета.
|
PowerPoint презентациясы
БАҒДАРШАМ СУРЕТІ |
Сабақтың ортасы
|
Ал, енді жол белгілерімен танысуға кірісеміз. 1- жол белгісімен тансытыру Үй тапсырмасы. «Суық орындық» әдісі. Орындықта отырған оқушы сыныптастарына сұрақ қояды. Үй тапсырмасын тексеру үшін алдын ала қабілеті жоғары оқушыға сұрақ дайындап әкелу тапсырма беріледі. Мысалы келесі сұрақтар болу мүмкін. 1. Ақпараттың қандай түрлерін білесің? 2. Ақпараттың қандай қасиеттерін білесің? 3. Ақпараттың өлшем бірліктері ата? 4. Адамдар арасында ақпаратты беру қандай формада жүргізіледі? 5. Ақпарат жеткізушіге қандай мысал келтірер едіңіз? 2-жол белгісімен таныстыру
Видеоролик көрсету «Жол қауіпсіздігі» /тақырыпқа кіріспе ретінде/
Видеороликті көргеннен кейін, «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты ашады.
Оқушылар, мына роликті сіздер не арқылы қабылдап отырсыздар? Әрине, көз арқылы – көру арқылы, құлақ арқылы - есту. Ал, енді ол ақпаратпен не істейсіздер? Ия, дұрыс. Естеріңде сақтайсыңдар және өзгерте аласыздар. Адам ақпаратты қайда сақтайды? Ежелгі және заманауи ақпаратты тасымалдаушыларға мысалы келтіріңдер.
3-жол белгісімен таныстыру Жаңа сабақ: Слайд3 «Ақпаратты тасымалдаушы» Байланыс арнасы – Канал связи – Link Ақпарат көзі – Источник информаций - The source of information Ақпаратты қабылдағыш – Приемник информаций - Information receiver.
Тапсырма. (Жеке жұмыс) «Сәйкестендіру» Кестеде берілген суретке сәйкес ақпарат түрін анықтау немесе сәйкестігін табу, түйісуін ұйқастыру /Деңгейлік тапсырма/ А-деңгейі
Дескриптор: -1-жағдаяттағы ақпарат берушіні анықтай алады; -1-жағдаяттағы ақпарат қабылдаушыны анықтай алады; -2-жағдаяттағы ақпарат берушіні анықтай алады; -2-жағдаяттағы ақпарат қабылдаушыны анықтай алады; -3-жағдаяттағы ақпарат берушіні анықтай алады; -3-жағдаяттағы ақпарат қабылдаушыны анықтай алады;
В-деңгейі
Дескриптор: -Гүлдің қасиетін анықтай алады; -Гүлді анықтайтын сезім мүшесін таба алады; -Қоңыраудың қасиетін анықтай алады; -Қоңырауды анықтайтын сезім мүшесін таба алады; -Көбелектің қасиетін анықтай алады; -Көбелектің анықтайтын сезім мүшесін таба алады;
С-деңгейі
Дескриптор: -Иістің қасиетін дұрыс анықтайды; -Түстің қасиетін дұрыс анықтайды; -Дәмнің қасиетін дұрыс анықтайды; -Дыбыстың қасиетін дұрыс анықтайды; -Жарықтың қасиетін дұрыс анықтайды. 4-жол белгісі: «Автобустық аялдама» Тапсырма. (Топтық жұмыс) Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі. 1-топқа Ақпарат тасымалдаушы – қандай білесіңдер 2- топқа Ақпарат тасымалдаушының қасиеттері 3-топқа Ұялы телефонның шығу тарихын ғаламтордан іздейді.
Дескриптор: Көру, есту,сезу, іздеу арқылы ақпарат алушы мен қабылдаушыны ажырата және тұжырымдай алады. Саралау: Дереккөздер, Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Қ/Б: «Бағдаршам арқылы» топтар бір-бірлерін бағалайды. Егер қызыл түсті таңдаса ештеңе түсінбеді, егер сары түсті көтерсе енді түсініп келем, ал егер жасыл түсті көтерсе онда толық түсіндім дегенді білдіреді. 3-тапсырма. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша. (Жұптық жұмыс) Мысал келтіріңдер. Жұпта талқылаңдар. Мақсаты: Идеялар мен
Дескриптор: -Адам адамға қалай ақпаратты тасымалдай алатынына мысалы келтіре алады; -Адам компьютерге қалай ақпаратты тасымалдай алатынына мысалы келтіре алады; -Компьютер компьютерге қалай ақпаратты тасымалдай алатынына мысалы келтіре алады;
Саралау: Қарқын, яғни кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, осы тақырып бойынша оқушының қандай деңгейде екенін бақылау. Қ/Б: оқушылар осы тапсырма бойынша өз-өздерін смайлик (көңіл күйді) көрсету арқылы бағалайды.
Қосымша тапсырма. (Жеке жұмыс) Электронды тасымалға құжат салу. Дескриптор: -Электронды тасымалдармен жұмыс істей алады. Саралау: Дереккөздер, дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін ауытқып отырады.
Қ/Б: Өзін өзі іштей бағалау.
|
Оқушыларға жол белгілері көрсетіледі. Карточка
Карточка
Видеоролик
PowerPoint презентациясы
https://learningapps.org/display?v=p6ioqaza518
https://learningapps.org/display?v=ppdccjr1v18
https://learningapps.org/display?v=pxy76ib1318
Мұғалімнің мадақтауы
Қабырғаға автобустың суреттері ілінеді Видео, аудио, ғаламтор. Информатика оқулығы, Атамұра баспасы. 32 бет.
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Бағдаршам әдісі бойынша әр топ басшысы тобындағы оқушыларда қанша қандай смайлик бар екенін санап, мұғалімге ақпарат береді. Бұл сөздер оқытудың мақсаттарымен сәйкес келуін ескерту және қадағалау керек. Үйге тапсырма: 8 тақырыпты оқу. The lesson is over good bye. |
Информатика 6 сынып оқулығы, 32 бет. |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Компьютерде отыру ережесін сақтау және монитор мен оқушының арақашықтығын талапқа сай отыру. |
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|