` Short term plan |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Date: Күні:
|
Teacher name: Tasbolatova G.K. Мұғалімнің аты -жөні: Тасболатова Г. К. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grade: 8 «А» Сынып: 8«А»
|
Number present : Аbsent :
Қатысқандар: Қатыспағандар : |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Theme of the lesson: Сабақтың тақырыбы : |
Construction of human skeleton. Role and function of the musculoskeletal system.
Адам қанқасының құрылысы. Тірек қимыл жүйесінің ролі мен қызметі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lesson Objectives : Сабақ мақсаты |
All students: Providing a description of the musculoskeletal system Барлық оқушылар: Тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттау Все ученики: описание функциональной деятельности опорно-двигательной системы Most opportunities for schoolchildren: : distinguish the bones of the human skeleton in form and their structure Оқушылардың вариантаның басым бөлігі: Адам қанқасының бөлімдерін салыстырып , түрлерін сипаттайды Большинство возможностей школьников: различают кости скелета человека по форме и их строению, могут называть кости скелета на английском , русском и казахском языках Some pupils: distinguish moving bones, movingless bones and characterized by biological significance of bone mineral substances Кейбір оқушылар: қозғалмайтын, қозғалмалы сүектерді ажыратады, сүйек құрамындағы заттардың биологиялық маңызын сипаттайалады Некоторые ученики: различать подвижные и неподвижные соединения костей , знать биологическое значение состава костей |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assessment criteria Бағалау критерийі |
Знать строение значение и функции опорно-двигательной системы человека , отличительные особенности костей скелета , : различать подвижные и неподвижные соединения костей , знать биологическое значение состава костей
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
language, objectives : Тілдік мақсаттар: Языковые цели |
Lexicon and terminology related to discipline: Skeleton, muscle, tube bones, flat bones, skull, cerebral cortex, face, chest, spinal cord, shoulder belt, free movement of the bones, pelvis belt,
Пәнге қатысты лексика және терминология: Қанқа, бұлшық ет, түтік тәрізді сүйектер,жалпақ сүйектер,бас сүйек, ми бөлігі,бет бөлігі,кеуде қуысы,омыртқа жотасы, иық белдеуі, қолдың еркін қозғалатын сүйектері,жамбас белдеуі, аяқтын еркін қозғалатын сүйектері Лексика и терминология по предмету: Скелет, мышцы, трубчатые кости, плоские кости, кости черепа, грудная клетка, позвоночник, верхний пояс конечностей, нижний пояс конечностей.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
involving in values: Құндылықтарға баулу: Вовлечение в ценности
|
getting knowledge lifelong,, «Өмір бойы білім алу, денсаулық сақтау, ынтымақтастық» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Language communicatio n Пәнаралық Байланыс Межпредметные Связи: |
Жаратылыстану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Previous Learning : Алдыңғы Білім : Предыдущие знания :
|
Vertebrate and Invertebrate Movement Comparisons
Омыртқассыз және омыртқалы қозғалуы мүшелерін салыстыру тақырыбтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PLAN. Сабақ барысы. Ход урока
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planned timings. Сабақтың жоспарланға н кезеңдері. Этапное планировани е урока
|
Types of exercise planning : Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері : Виды,планирование урочных упраженении :
Pronunciation Миға шабуыл Үш тілде қанқа сүйектерін атау Бейне роликті пайдаланып оқушыларға тақырып бойынша мәлемет беру Қанқа сүйектерінің атауын « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы топтық жұмысты пайдалана отырып үйрету «Matching» әдісін пайдаланып жаңа тақырыбты бекіту
|
Resources: Ресурстар: Ресурсы :
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Beginning. Сабақтың басы. Начало урока. 5 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Организационный момент Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау. Контроль за подготовкой учащихся к уроку . circle of «friendship» «Достық» шеңбері. Круг «Дружбы» Оқушылар шеңберде жиналып, ағылшын тілінде мұғаліммен бірге бір біріне жылы лебіз білдіреді. Ребята собрались в круге, и совместно с учителем обмениваются дружелюбными пожеланиями на английском языке.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 15 мин |
Жаңа тақырыбты түсіндіру кезеңі: I. «Миға шабуыл» Pronunciation Үш тілде қанқа сүйектерін атау:
Skeleton-скелет-қанқа, muscle-мышцы-бұлшық ет, tube bones-трубчатые кости-түтік сүйектер, flat bones-плоские кости- жалпақ сүйектер, skull-череп-бас сүйегі, Clavicle-ключица-бұғана , scapula-лопатка-жауырын, sternum-грудина-төс, humerus-плечевая кость-тоқпан жілік, ulna-локтевая кость-шынтақ сүйегі, radius-лучевая кость-кәрі жілік, phalanges of hands-фаланги верхних конечностей- қол саусақтары, rib-ребро-қабырға, vertebral column-позвоночник-омыртқа, pelvis-тазовые кости-жамбас, femur-бедренная кость-ортан жілік, tibia-большая берцовая-асықты жілік, fibula-малая берцовая-шыбық сүйегі, phalaanges of legs –фаланги нижних конечностей-аяқ саусақтары |
Оқушылар қанқа сүйектерінің атауларын мұғалімнің көмегімен дауыстап қайталайды
Білімленд ресурстарын пайдаланып оқушыларға жаңа тақырыбты түсіндіру https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/tirek-qimyl-zhujeleri
Quizlet ресурстары арқылы жаңа тақырыбты уйрету
https://quizlet.com/_5yenxg Қанқаның бейне сүреттері –қазақ, орыс, және ағылшын тілінде
А4 –қағаздары Пазылдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғаліім: Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталады ? Ой пікірлеріңізбен бөлісіңдер. (оқушылар өздерінің пікірлерін білдіреді)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II. Мұғалім: Тірек - қимыл жүйесіне қаңқа мен бұлшықеттер жатады. Бір - бірімен дәнекер ұлпалар арқылы байланысқан сүйектер қаңқа түзеді. Қаңқа ағзаның тірегі. Ал бұлшықеттер қимыл - қозғалысты қамтамасыз етеді. Қаңқа барлық ішкі мүшелерге қорғаныштық қызмет атқарады. Миды ми сауыты, жүрек пен өкпені кеуде қуысы сүйектері, ішек - қарын, бүйрек басқаларын жамбас сүйектері, жұлынды омыртқа жотасының өзегі қорғайды. Қаңқаға бұлшықеттер бекінеді. Денені қозғалысқа келтіретін сүйектер мен бұлшықеттер, сүйек кемігінде қан жасушалары түзіледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылар «Пазлдарды жина» ойынды пайдаланып үш топқа бөлінеді
I- тапсырма 1- Адамның қанқасында қанша сүйек бар? 2- Тірек –қимыл жүйесінің атқаратын қызметтері қандай? 3- Дене бөлігінің сүйектері қалай бөлініп аталады? 4- Қанқадағы сүйектердің қандай түрлері бар? II- тапсырма « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Сүретке қарап, қанқа құрылысын жатта:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І топ. Қазақ тілінде ІІ топ. Орыс тілінде. ІІІ топ. Ағылшын тілінде
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дескриптор: - Қанқа құрылысын үш тілде жүктеу, талдау, жаттау
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім : қанқа сүйектерінің атауларын оқушыларға дауыстап айтып береді
Жаңа тақырыбты бекіту |
III-тапсырма
CLIL әдісін пайдаланып әр топқа тапсырма беріледі
«Matching»
|
Оқушылар қазақ тілінде жаттап алған қанқа сүйектерінің атауын екінші орыс тілінде жаттап алған оқушыларға үйретеді, екінші топтың оқушылары үшінші топқа үйретеді үшінші топтың оқушылары бірінші топ оқушыларына ағылшын тілінде қанқа сүйектерінің атауын үйретеді
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
«Менің көңіл күйім баспалдағы» әдісі бойынша кері байланыс жасалады.Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады.
|
стикірлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Summary evaluation Жалпы бағалау
|
|